tisdag 25 april 2017

Rolig och gratis träning

Måste även få berätta om mitt bästa fynd! En jättestor klätterställning/hinderbana för vuxna! Den ligger i parken Casa de Campo och jag tillbringade ungefär en timme där och kämpade med att ta mig igenom alla hinder. HUR ROLIGT SOM HELST och man tänker inte ens på att det är tung träning man pysslar med! Dock har man tänkt på det de senaste tre dagarna med träningsvärk i varenda liten minimuskel i rygg, armar och ben som påminner en. Härlig känsla tycker jag :)
Madrid Río/Casa de Campo. Palatset och dess kyrka i bakgrunden.


Efteråt är bästa återhämtningen superjuicerna från ett ställe vid mig i La Latina, en stor juice bestående av endast frukt och grönsaker kostar 3€. Den här gröna är med ananas+ingefära+spenat+apelsin+avokado! MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Jaaa vad roligt att du tänkte kommentera!