tisdag 25 april 2017

Syster på besök och Jobbsök

Superbra guidebok om Madrid av Ola Isaksson som bott här själv,
Äntligen kommer min syster Sara på besök till Madrid! Jag har massa roligt planerat som vi ska hitta på. Madrid är verkligen en stad där det alltid finns nya saker att göra har jag insett. Riktigt kul! 
Det är även slutet på månaden vilket innebär att det är dags att avsluta och skicka ut maj månads nyhetsbrev! Kul! Jag känner verkligen att jag blir bättre och bättre på både Mailchimp, Joomla och Photoshop! Dessutom ska jag få prova på lite andra arbetsuppgifter och agera konsult åt ett spanskt företag som vill ta sig in på den svenska marknaden, det ska bli SÅ kul att få pyssla med. Kul med lite omväxling i arbetsuppgifter på kontoret :) 

Nu är det även dags för mig att finna jobb inför hösten. Madrid eller Stockholm, kanske Luleå igen, eller varför inte Shanghai :) Har du något förslag så välkomnas de såklart varmt, lägg till mig på LinkedIn om du vill :)


Tinto de Verano + skål med lite batatas som alltid ingår. Trevligt!! 

Utsikt mot Madrid City från toppen av Casa de Campo.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Jaaa vad roligt att du tänkte kommentera!