torsdag 1 juni 2017

Examen i Luleå

Woho! Äntligen har även jag fått mottaga diplom och nål för min kandidatexamen inom internationell ekonomi! Snart dimper examensbeviset ned i brevlådan, ganska ofattbart! Det var så fint att kunna flyga upp till Luleå utan att ha en enda tenta, redovisning eller inlämning att oroa sig inför, vilket det alltid har varit förut. Var också en fantastisk känsla att kunna gå upp där på scenen i Aula Aurora när det ropade upp mitt namn och veta att jag har precis allt klart, de flesta som går på Islossningen har ju någon del av sina studier kvar pga terminen inte är slut än. Jag vet dessutom att det är flera i min klass som har omtentor kvar, inlämningar eller till och med C-uppsatser som inte är godkända. Efter att ha dragit ut på min studietid för att klara av omtentor jag hade efter mig känns det nu SÅ bra att stolt kunna ta emot diplomet och att kunna stiga ut i arbetslivet med en stor fet ✔ över min studieplan! Lite stolt :D

Det var så himla fint att få komma tillbaka till Luleå och träffa alla kompisar igen som jag lärt känna under skidresor med Alpina, genom min damförening och andra fester och tillställningar i Luleå.

Ett stort hejja till alla som kämpar med sina studier just nu! Ta dig igenom plugget så kan du åka på praktik i Madrid eller någon annastans i världen sedan, hur kul och lärorikt som helst! :)

Tji fick de som inte trodde att Mallan skulle klara sig bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Jaaa vad roligt att du tänkte kommentera!