måndag 19 juni 2017

Fonden för Exportutveckling




Jag möttes av en mycket glad nyhet förra veckan. Jag har lagt ned väldigt mycket tid på att skriva en projekplan över ett projekt som vi på Handelskammaren kommer att anordna i september här i Madrid. Projektet utförs i form av ett event som rör export av kreativa näringar från Sverige till Spanien. Jag valde att kalla projektet för Creative Minds, vilket ansvariga på sekretariatet och i styrelsen nu även har anammat.


Med denna projektplan har jag sökt stipendium från Fonden för Exportutveckling vilket jag nu även har tilldelats. Det känns väldigt stort, ärofyllt och roligt! Vill framföra ett varmt tack Fonden för Exportutveckling, för det fantastiska beskedet och för att de gav mig chansen att söka samt möjligheterna  jag ges nu med projektstödet!


Stort tack!

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Jaaa vad roligt att du tänkte kommentera!